Rivista maravigliosa!Andate à Yiwu "Yi" Field Conference

2022marca u 40 anniversariu di u sviluppu di u mercatu Yiwu.Stu picculu cuntatu cunnisciutu cum'è u "Supermercatu mundiale" entra in a scena internaziunale in u so modu unicu.In questu mese, dopu à a fine di a "World Cup Manufacturing", Yiwu hà apertu a 28th China Yiwu International Small Commodities (Standards) Fair (in seguitu chjamata "Yiwu Fair").

Da u 24 di nuvembre à u 27 di nuvembre, a brisa sopra u Centru di l'Esposizione Internaziunale di Yiwu, è bandiere culurite stampate cù e parolle "Custruzzione di u Mercatu Quaranta Anni Fiori in u Futuru" sbulicò in u ventu, è l'avvenimentu di trè ghjorni hè ghjuntu à una cunclusione successu..

U tema di a 28th Yiwu Fair hè "New Starting Point, New Market, New Development".Quì, i campi emergenti di "Made in China" si riuniscenu, è millaie di prudutti attiranu l'attenzione di i cummircianti mundiali.L'area di mostra di a Fiera di Yiwu di questu annu hà righjuntu 50 000 metri quadrati, cù un totale di 25 000 cumpratori prufessiunali è 48 200 visitatori in quattru ghjorni.U numeru di piattaforme di esposizione in linea è trasmissioni in diretta hà righjuntu 15,4519 milioni.

In u mercatu digitale, i prudutti "Metaverse" sò apparsu unu dopu l'altru

Purtendu un cool mech rossu è ballendu u magicu "cute dance", a cullizzioni digitale "Metaverse" Benben hè stata assai populari da u so debut.

A tecnulugia digitale cambia i tempi è espansione u spaziu di l'imaginazione di u cummerciu.U "Metaverse" collides with the market, è redefines a futura nova scena di a piattaforma digitale di Yiwu + mercatu fisicu da a perspettiva di novi prudutti, novi sperienze, novi canali è mudelli novi.
U 40 ° Anniversariu di l'Esperienza Digitale Tematica di u Sviluppu di u Mercatu

Quist'annu coincide cù u 40 anniversariu di a custruzzione di u mercatu di Yiwu.Rattles, agulla è filu di cervelli, ghjoculi di ventu... Camminendu in l'esposizione "Yiwu Small Commodity Story" di a Fiera di Yiwu, un gruppu di vechji ogetti evocatu i ricordi di tutti, è l'audienza hè stata surprised per truvà queste "stili caldi". "di diverse età venia originariamente da Yiwu.

A super supply chain sblocca i punti di congestione cummerciale internaziunale

Sutta l'influenza di l'epidemie, u mercatu di Yiwu esplora attivamente è stabilisce un sistema di supply chain chì si adatta à u novu mudellu cummerciale attuale.Per quessa, a Fiera di Yiwu di quist'annu hà stallatu di novu una zona di mostra di a catena di supply chain.

In l'area di esibizione di a catena, pudete sperimentà i servizii di prestazioni di u cummerciu digitale di acquisti, pagamentu, magazzini è logistica attraversu prudutti digitali cum'è a piattaforma CG, tesoru di compra, è Benben."Un piattu di bè bè"

U 25 di nuvembre, u Mercatu Yiwu di sesta generazione, chì hè posizionatu cum'è un centru cummerciale digitale globale, hà iniziatu ufficialmente a custruzzione.U mercatu integra i vantaghji di a tecnulugia digitale per furnisce à i cummercianti servizii cumpleti cum'è a catena di supply, a catena di capitale, a logistica è u magazzinu.Wang Jian, membru di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Jinhua è secretariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Yiwu in Pruvincia di Zhejiang, hà dettu: "A riforma di u cummerciu digitale hè a più grande variabile in Yiwu attualmente, è hè ancu u più grande aumentu di u mercatu. innovazione è sviluppu ".

"Attualmente, i novi prudutti di l'applicazioni di l'energia in u mercatu di Yiwu anu furmatu un certu gruppu di cummerciale, è u numeru di entità cummerciale supera 600".A persona pertinente incaricata di a nova zona di mostra di l'energia di a Fiera di Yiwu hà introduttu chì Yiwu International Trade City mira à i bisogni di u novu mercatu di l'energia è basatu annantu à i so vantaghji.Hè attivamente custruendu un mercatu prufessiunale per a visualizazione è u cummerciu di novi prudutti d'energia in tuttu u paese.

"Fantasy è novu principiu", a Fiera di Yiwu di quist'annu ùn hà micca solu diverse sale d'esposizione piene di punti luminosi, attività di supportu ricche è culurite, ma presenta ancu una festa visuale piena di idee novi per u publicu in linea è offline.

A mostra hà caratteristiche distintive, cuncintrate nantu à i rializazioni di u 40 anniversariu di a custruzzione di u mercatu di Yiwu, integrendu in u novu mudellu di sviluppu di u ciculu doppiu;fucalizza nantu à u cummerciu digitale è l'innuvazione di a catena di supply, prumove u sviluppu di alta qualità di una ecunumia aperta;mette in risaltu u disignu criativu è a standardizazione di e merchenzie, è rinfurzà a vela di a fabricazione intelligente di a Cina per andà in mare.

Se ùn avete micca u tempu di vene à Yiwu, Cina, pudete cuntattateci.Semu una cumpagnia di sourcing prufessiunale chì hè stata in affari per più di deci anni è furnisce u megliu serviziu one-stop.Pudemu cuntrollà tutti l'aspetti per i clienti è minimizzà l'impurtazioni da a Cina.risichi di.

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-30-2022