U LNG di i Stati Uniti ùn pò ancu scuntrà u gap di gasu di l'Europa, a penuria serà peghju l'annu prossimu

L'impurtazioni di GNL in u norduvestu di l'Europa è l'Italia anu aumentatu di 9 miliardi di metri cubi trà aprile è settembre cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, i dati BNEF anu dimustratu a settimana passata.Ma cum'è u gasodu Nord Stream smette di furnisce è ci hè u risicu di chjude l'unicu gasdudu operatu trà a Russia è l'Europa, u gap di gasu in Europa puderia ghjunghje à 20 miliardi di metri cubi.

Mentre u LNG di i Stati Uniti hà ghjucatu un rolu chjave per risponde à a dumanda europea finu à questu annu, l'Europa duverà cercà altre forniture di gas è ancu esse disposta à pagà prezzi più alti per spedizioni spot.

I spedizioni di GNL di i Stati Uniti in Europa anu righjuntu livelli record, cù quasi u 70 per centu di l'esportazioni di GNL di i Stati Uniti destinate à l'Europa in settembre, secondu a dati Refinitiv Eikon.

RC

Se a Russia ùn furnisce micca a maiò parte di u gasu naturale, l'Europa pò affruntà una lacuna addiziale di circa 40 miliardi di metri cubi l'annu prossimu, chì ùn pò micca esse rializata solu da LNG.
Ci sò ancu alcune restrizioni à l'offerta di GNL.Prima, a capacità di furnimentu di i Stati Uniti hè limitata, è l'esportatori di LNG, cumpresi i Stati Uniti, ùn mancanu di novi tecnulugia di licuazione;Siconda, ci hè incertezza nantu à induve u LNG scorri.Ci hè elasticità in a dumanda asiatica, è più LNG flussu in Asia l'annu prossimu;Terzu, a capacità di rigassificazione LNG di l'Europa hè limitata.

 

 

 


Tempu di post: 31-oct-2022