u mo paese Expo Internaziunale di l'Ecunumia Digitale hà ottinutu risultati fruttifichi è una cugliera cumpleta

L'Esposizione Internaziunale di l'Ecunumia Digitale Chine 2022 hè co-sponsorizzata da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, è u Guvernu Populare Provinciale di Hebei.tenuta in forma.

China International Digital Economy Expo hè a prima mostra naziunale di l'economia digitale appruvata da u Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​u Cunsigliu di Statu.

为数字经济强“芯”|加速科技亮剑2021中国国际数字经济博览会-加速科技

Cù u tema di "Integrazione, Innuvazione è Empowerment Digitale", sta mostra aderisce à a visione globale è à i standard internaziunali, è tene 30 fori paralleli, 4 cuncorsi, è 3 sessioni di l'industria intornu à Metaverse, Internet Industriale, Industria Xinchuang, Sicurezza di Dati è Governanza, etc. Matchmaking, 1 liberazione di rializazioni innuvazioni è cerimonia di premiazione.Più di 20 accademichi è esperti è più di 300 invitati pisanti sò stati invitati à participà, cuncintrati in strategie di sviluppu naziunale, tecnulugii di punta, tendenze di sviluppu industriale, trasfurmazioni digitale, etc., per discutiri u futuru di l'ecunumia digitale è sparte festa di l'ecunumia digitale.

Sicondu u rapportu, à a ceremonia di apertura è u summit tematicu, 21 prughjetti chjave sò stati firmati in linea.U guvernu provinciale di Hebei hà firmatu un accordu di cooperazione strategica in linea cù China Mobile Communications Group Co., Ltd., China United Network Communications Group Co., Ltd., China Telecom Group Co., Ltd., è China Tower Co., Ltd., fucalizza nantu à 5G +, a nova custruzzione di infrastruttura di l'infurmazioni, a custruzzione digitale di Hebei, Cooperate in diversi campi, cum'è a trasfurmazioni intelligenti di i servizii di vita di e persone, a custruzzione di sistemi di risorse di dati, i paesi digitale, a ricerca tecnologica è l'innuvazione di sviluppu, è a custruzzione di Xiong'an. Novu District.L'altri 17 prughjetti chjave copre u cuntenutu digitale di parechje industrii in diversi campi cum'è a fabricazione, l'agricultura è a silvicultura, a logistica è l'acciaio.

大咖“云”集,重磅发布:2022中国国际数字经济博览会创新成果奖项名剎单出炍单出炍

In più di i 21 prughjetti chjave citati sopra, à a ceremonia di apertura, u Dipartimentu di Industria è Tecnulugia di l'Informazione di a Pruvincia di Hebei hà cooperatu ancu cù l'Istitutu di Tecnulugia di Pechino, l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin, l'Università di Ingegneria di Harbin, l'Università Politecnica di u Norduvestu, l'Università di l'Aeronautica di Nanjing. è Astronautica, è Nanjing University of Science and Technology.L'università è i culleghji firmanu l'accordu di cooperazione per l'integrazione di a produzzione è l'educazione in linea.

 

À u "2022 Cultural Digital Strategic Development Summit Forum", una di e serie di attività di sta esposizione, China Radio and Television Hebei Network Co., Ltd. è China Electronics Investment Holdings Co., Ltd. hà firmatu un accordu di cooperazione strategica annantu à u China Radio and Television National Cultural Big Data Industrial Park project.U prughjettu serà situatu in u conte di Huailai, Zhangjiakou City, cù un investimentu tutale di circa 2,3 miliardi di yuan è una superficie di custruzzione tutale di 100 000 metri quadrati.Hè previstu per esse messu in opera à a mità di 2024. Diventa un centru di putenza di l'informatica culturale d'altu standard, un centru di almacenamiento di dati culturali è un centru di cuntenutu in u Nordu di a Cina.Distribuisce u centru di transazzione.Durante l'esposizione, un totale di 245 prughjetti seranu firmati cù un investimentu tutale di 246,1 miliardi di yuan.

Infine, in u 2021, l'ecunumia digitale in a pruvincia di Hebei ghjunghjerà à 1,39 trilioni di yuan, un aumentu annu di 15,1%, chì rapprisenta u 34,4% di u PIB, è i rivenuti di l'industria di l'informazioni elettroniche aumenteranu di 22,4% annu- à l'annu.A pusizione di punta di l'ecunumia digitale cuntinuerà à rinfurzà, è u rolu di supportu serà rinfurzatu significativamente.Mostra vigore è grande putenziale.

 

 


Tempu di Postu: Nov-19-2022