Agenzia Internaziunale di l'Energia: U mercatu di GNL si stringe daretu à a "contrazione" di a dumanda globale di gas naturale

Cù l'emisferu sittintriunali chì intruduce gradualmente l'inguernu è l'almacenamiento di gasu in boni cundizioni, sta settimana, certi cuntratti di gas naturale à cortu termine in i Stati Uniti è l'Europa sò stati sorpresi di vede "prezzi negativi di gas".Hè passatu a grande turbulenza in u mercatu globale di gas naturale?
L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà publicatu recentemente u rapportu di Analisi è Outlook di Gas Naturale (2022-2025), chì hà dettu chì, ancu s'ellu u mercatu di u gasu naturale in l'America di u Nordu hè sempre attivu, u cunsumu glubale di gas naturale hè previstu di calà di 0,5% questu annu per via. à a riduzzione di l'attività economica in Asia è u prezzu altu di a dumanda di gas naturale in Europa.
Per d 'altra banda, l'IEA hà sempre avvistatu in a so prospettiva trimestrale di u mercatu di gas naturale chì l'Europa hà sempre affruntatu un risicu "senza precedente" di carenza di gas naturale in l'invernu 2022/2023, è hà suggeritu di salvà u gasu.

In u sfondate di a calata glubale di a dumanda, a diminuzione in Europa hè a più significativa.U rapportu mostra chì da questu annu, i prezzi di u gasu naturale anu fluttuatu è u supplyu hè statu inestabile per via di u cunflittu trà Russia è Ucraina.A dumanda di gas naturale in Europa in i primi trè trimestri hè diminuita di 10% in paragunà cù u listessu periodu di l'annu passatu.
À u listessu tempu, a dumanda di gas naturale in Asia è in l'America Centrale è Sudamerica hà ancu rallentatu.Tuttavia, u rapportu crede chì i fatturi di rallentamentu di a dumanda in queste regioni sò diffirenti di quelli in Europa, soprattuttu perchè l'attività ecunomiche ùn anu micca ripresa cumplettamente.
L'America di u Nordu hè una di e pochi regioni induve a dumanda di gasu naturali hè cresciutu da questu annu - a dumanda di i Stati Uniti è u Canada hà aumentatu da 4% è 8% rispettivamente.
Sicondu i dati datu da u presidente di a Cummissione Europea Von Delain à principiu di uttrovi, a dependenza di l'UE da u gasu naturale russo hè diminuita da u 41% à u principiu di l'annu à u 7,5% oghje.Tuttavia, l'Europa hà rializatu u so scopu di almacenamentu di gasu prima di u calendariu quandu ùn pò micca aspittà chì u gas naturale russu sopravvive à l'invernu.Sicondu i dati di l'Infrastruttura Europea di Gas Naturale (GIE), e riserve di e instalazioni UGS in Europa anu righjuntu 93,61%.Prima, i paesi di l'UE s'impegnanu à almenu 80% di e instalazioni di almacenamentu di gasu in l'invernu di questu annu è 90% in tutti i futuri periodi d'invernu.
Da u mumentu di a publicazione di stampa, u prezzu di u futuru di gas naturale olandese di riferimentu TTF, cunnisciutu cum'è a "paletta di ventu" di i prezzi di u gasu naturale europeu, hà riportatu 99,79 euro / MWh in Novembre, più di 70% più bassu di u piccu di 350 euro /. MWh in Aostu.
L'IEA crede chì a crescita di u mercatu di gas naturale hè sempre lenta è ci hè una grande incertezza.U rapportu predice chì a crescita di a dumanda glubale di gas naturale in 2024 hè prevista per sminuisce da 60% cumparatu cù a so previsione precedente;À u 2025, a dumanda di gas naturale globale averà una crescita annuale media di solu 0,8%, chì hè 0,9 punti percentuali più bassu di a previsione precedente di una crescita annuale media di 1,7%.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022