Cumu truvà prudutti d'altu marghjenu

Ch'ella sia una sucietà di start-up o una sucietà di cummerciale avanzata, a parte più sfida di fà affari hè di truvà u mercatu di produttu ghjustu per maximizà i vostri profitti.

Avete bisognu di truvà i prudutti chì a ghjente hà cercatu è identificà i bisogni di i vostri clienti.
A più impurtante, vulete aumentà a prufittuità aumentendu a prufittuità di ogni pruduttu.
In questu post di blog, vi aiuteremu à truvà è ricercà prudutti altamente prufittuali chì ponu esse venduti.

1631599222(1)

Chì sò i marghjini di prufittu è i prudutti d'altu marghjenu?

U tassu di prufittu hè basatu annantu à un percentinu.Hè calculatu dividendu u prufittu (inguernu minus expenses) per l'ingudu è multiplicà per 100. U marghjenu di prufittu riflette a flessibilità di a vostra attività, induve u più altu u marghjenu di prufittu, più a vostra adattabilità.

Per esempiu, ci sò 2 cumpagnie, à dì l'imprese A è B. I marghjini di prufittu di a cumpagnia A è B sò 35% è 10%, rispettivamente.Immaginate chì se i costi di u travagliu di e duie cumpagnie aumentanu da a listessa quantità, a cumpagnia B ùn pò più fà un prufittu, mentre chì a cumpagnia A pò ancu guadagnà ingressi.Vulete mantene e spese u più bassu pussibule per mantene un altu marghjenu di prufittu in modu chì a vostra attività pò risponde più flessibile à i cambiamenti.I marghjini di prufittu più altu significanu ancu chì a vostra attività hè più prufittuosa;

Per quessa, a ghjente prefiere i prudutti cù alti margini di prufittu.Ancu s'è e vostre vendite ùn sò micca altu, sti prudutti ponu fà più ingressu.
I prudutti più prufittuali sò assai utili per tutti i venditori, in particulare per e cumpagnie start-up.I picculi imprese o imprese senza sperienza ùn anu micca assai spaziu d'inventariu è vendite, perch'elli facenu prufitti basati nantu à prudutti d'altu marghjenu o prudutti d'altu marghjenu.

Criteriums per selezziunà i prudutti d'altu marghjenu

Puderete esse dumandate chì sò i criterii quandu cercate prudutti più prufittuali.Pudete principià cù i seguenti 5 punti chjave:

low cost

Ovviamente, i prudutti low cost portanu più ritorni.Generanu i più grandi profitti è maximizanu i vostri marghjini di prufittu.
I prudutti di prezzu bassu permettenu di stabilisce markups più altu.L'aumentu di u prezzu mediu per i frames di spettaculi, l'acqua in bottiglia, i libri è altre commodities hè assai altu.

Piccula taglia/leggera

Sia chì sceglite di spedinu da sè stessu, logistica di terze parti o spedizione diretta in fabbrica, vulete riduce l'inventariu o i costi di spedizione.
I costi di spedizione varieranu secondu fatturi cum'è a dimensione di u spaziu di almacenamento, u tipu di produttu, a destinazione di spedizione, a tarifa di spedizione è altri fattori.Se tenete un budgetu per a realizazione di i costi, spendete i vostri soldi in un gran numaru d'articuli chì occupanu menu spaziu, invece di sceglie un picculu numeru di prudutti in grandezza per aumentà a vendita.
Per esempiu, u più chjucu è più liggeru a dimensione di u produttu, u più altu u prufittu chì pudete ottene.

Valutazione più altu

Duvete truvà un equilibriu trà u costu è a qualità.Articuli di prezzu bassu pò esse di qualità povira;i vostri clienti sò delusi cù i so prudutti è ùn anu mai cumprà da a vostra tenda.

Prudutti cù una alta dumanda ma poca offerta

I prudutti in alta dumanda sò generalmente commodities populari oghje, è parechji clienti li cercanu.Per truvà i prudutti populari, pudete ricercà e liste di prudutti populari nantu à e plataforme di e-commerce cum'è Amazon è Shopify.Seguendu Google Trends, i blog posts, e plataforme di rete suciale (cum'è TikTok è YouTube), scoprerete quale prudutti sò populari.I prudutti supplementarii per i lanciari di novi prudutti sò in grande dumanda, ma l'offerta hè assai bassa.Dapoi chì a PS5 hè stata appena liberata, assai persone cercanu ghjochi PS5 di pocu tempu.

I prudutti di stagione

Se vende prudutti di stagione, pudete aumentà a vendita.In particulare quandu ci sò vacanze o vacanze, forniture di partitu, cartoleria per u principiu di a scola, frutti è ligumi di stagione, rigali per u ghjornu di a mamma è Natale, etc.

17 prudutti d'altu marghjenu chì ponu esse venduti in linea

A causa di l'epidemie, a ghjente hè custretta à stà in casa.
Per quessa, questu articulu includerà principalmente mantene a casa di u vostru cliente pulita è cunfortu, decorazioni di casa, mobili di cucina o arnesi chì ponu esse apprezzati quandu travaglianu in casa, equipamentu sportivu chì permette à e persone di furmà in casa, è bellezza o bellezza chì darà à e donne brilla durante l'isolazione.I prudutti di salute.

Senza più preghjudiziu, fighjemu un ochju à sti prudutti di prezzu è assai prufittuali.

Decorazione di casa

家居

1. Pianti artificiali
In cunfrontu cù e piante veri, i pianti artificiali sò prudutti assai prufittuali chì ponu revitalizà spazi viventi senza bisognu di cura.

仿真花

2. Picculi luci culurite
Cum'è e luci in un mondu di fiaba illuminanu a vostra stanza o u giardinu, creendu un ambiente bellu è una atmosfera di vita megliu.Stu pruduttu hè un pruduttu populari per a decorazione di stanze di l'adulescenti.

3. Decorazione murale
L'adesivi murali sò prudutti cù un altu margine di prufittu.Questi stickers murali, chì ponu esse tagliati è publicati à vuluntà, aiutanu à decorate è abbellite e case boring.Ci hè una varietà di stickers decorativi, cum'è stickers di piante è di fiori, stickers di fotogrammi, stickers brillanti o di cartoni preferiti di i zitelli, ecc. Assicuratevi di cumprà stickers murali d'alta qualità, perchè se u cliente vole strappà i stickers murali, stickers murali di mala qualità dannu i muri di a stanza.

4. Frame
U quadru di foto aiuta à riparà è affissà pitture, ritratti, poster è disegni di i zitelli.Sicondu a situazione di vendita di a categuria di fotogramma di Amazon, i cornici di legnu neru sò i più populari, cù prezzi chì varienu da $ 10 à $ 50.

5. Throw Pillow
In più di sustene a vostra schiena, i cuscini decorattivi furniscenu una decorazione per u vostru spaziu di vita basica è migliurà u cunfortu.Ci sò parechji disinni di cuscini.I stili più populari includenu stampi fiurali, stampi di culore, pop art, stile bohemiu è materiali di pila longa.

6. Jewelry Box
Se tenete assai gioielli, ma ùn sapete micca cumu pacà è urganizà, pudete cunsiderà cumprà una scatula di ghjuvelli o una scatula decorativa.I prezzi di sti scatuli varienu secondu u so disignu è i materiali utilizati.Ma ancu s'è u prezzu hè prezzu, pare bellu è aghjunghjenu un puntu culminante à a vostra scrivania, a tavola di caffè è a tavola laterale.

7. Candela
Candele ponu allevà u stress è creanu una atmosfera calma.Sicondu a ricerca, i candele profumati di lavanda sò i più rilassanti.In l'invernu, i candele ponu ancu mantene a vostra casa calda, è sò l'scelta di rigalu di Natale più cumuni.

8. Umidificatore
Simile à e candele, l'umidificatori aghjunghjenu cunfortu à a vostra casa è à u stessu tempu aumentanu l'umidità in l'aria.Pudete ancu vende fragrances è olii essenziali cù un umidificatore.Tutti questi prudutti assai prufittuali ponu migliurà a qualità di u sonnu è aghjunghje lustru à a vostra camera.
Papeleria

文具

9. Fornitura di partitu
Ancu s'è u tempu per i partiti hè assai menu di prima di l'epidemie, a ghjente celebra sempre vacanze è anniversari in casa.Pudete vende assai materiale di partitu, cumpresi cappelli di festa, palloncini, candele d'anniversariu, stoviglie di plastica, carta d'imballaggio di rigalu, etc. Hè ricumandemu chì vende decorazioni tematiche in vacanze specifiche.

10. Notebook
I diari è i quaderni sò materiale di scola essenziale per i studienti.L'adulescenti, in particulare e ragazze, cum'è i quaderni cù mudelli simpatici, cum'è citazioni inspirative, forme geometriche, fiori, mudelli di graffiti, etc. Duranti a stagione di ritornu à a scola, pudete lancià una varietà di quaderni, perchè parechji clienti cercanu tali. prudutti.

11. Desktop Organizer
L'urganizatore di scrivania hè una tavola utilizata per separà diverse scatole di cartoleria è mantene in ordine.I tipi più cumuni di scatuli di finitura sò materiali di pelle, acrilicu, di legnu è di maglia.Stu pruduttu face chì a vostra scrivania è u cassone parenu più realistici è organizzati.

12. Penne culurite
Penne di gel di culore, marcatori fini è lapis di culore sò assai adattati per mantene i diari è i piani di scrittura.Creanu ancu i so capolavori per i zitelli.I venditori anu da cumprà penne culurite perchè nimu hà da cumprà ogni penna di culore separatamente da una tenda in linea.

equipamentu sportiu

运动产品
13.Ropeskipping

Ropeskipping hè divertente, faciule d'amparà è cunsuma assai calori.Ci sò diversi tipi di corde per saltà in u mercatu.Sicondu Amazon, i cordi di salti è i cordi di salti di perline per fitness o eserciziu anu a più grande vendita.Sicondu a tendenza di Google, i risultati di ricerca per a "corda di salta" anu aumentatu dramaticamente in 2020. U mutivu principale per un aumentu cusì grande hè chì i gimnasti sò temporaneamente chjusi o chjusi per via di l'epidemie, è a ghjente hà da esercitassi in casa.Frà elli, saltà a corda hè unu di i migliori esercizii.

14. Banda di resistenza
E bande d'eserciziu sò bande elastiche usate per rinfurzà i musculi di e gammi, braccia è gammi.Stu pruduttu hè un altru strumentu di furmazione musculare è fitness multifunzionale chì l'atleti ponu aduprà in casa.Hè stimatu chì da 2020-2025, u mercatu glubale di bande di resistenza crescerà à una crescita annuale composta di 9,91%.

15. Mat di yoga

Ioga hà guadagnatu pupularità, in particulare trà e donne, perchè porta assai benefici per a salute è hè assai utile per i principianti chì volenu evità l'eserciziu strenuous.Per vende stu pruduttu, duvete enfatizà i vantaghji di cumprà una matta di yoga.U megliu aspettu di u yoga hè chì pò esse fattu in ogni locu, è tuttu ciò chì avete bisognu hè un tappettu di yoga.

yuga mat

16. Calze di donna
Più in più di e donne participanu à l'attività sportiva, aumentendu a dumanda di vestiti sportivi di e donne (in particulare leggings).Trà i primi deci prudutti più venduti in a categuria "Sports and Outdoors" di Amazon, trè d'elli sò collant di donna.Questa tendenza hè prevista per continuà.
17. Bottiglia d'acqua
A ghjente preferisce usà buttigli d'acqua riutilizzabili perchè avà sò più cuscenti di i prublemi ambientali.I buttigli d'acqua di plastica reutilizabili per u sport sò a cosa più prufittuosa perchè i so costi di produzzione sò relativamente bassu cumparatu cù buttigli d'acciaio inox.
Dopu avè ottinutu a guida nantu à cumu sceglie i prudutti d'altu marghjenu, pudete truvà prudutti adattati in diverse piattaforme o fornitori.Di sicuru, site ancu benvenutu à cunsultài nostri serviziiper dà u megliu pianu di cuuperazione;

Qualcosa di stupente vene


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021