Cummerciu straneru d'oru nove d'argentu dece !U voluminu di l'esportazioni di Yiwu hè cresciutu di 88,5%!24 ore di spedizioni cuntinue!

Cum'è a "Base di i Prodotti di Natale in u mondu", Yiwu esporta attualmente più di 20 000 prudutti di Natale in più di 100 paesi è regioni ogni annu.Circa 80% di i prudutti di Natale glubale sò pruduciuti in Yiwu, Zhejiang.

Dati mostranu chì da ghjennaghju à lugliu di questu annu, u valore di l'esportazione di Yiwu Christmas supplies hà righjuntu 1,75 miliardi di yuan, un incrementu di 88,5% annu;À mezu à elli, u valore di l'esportazione in u lugliu era di 850 milioni di yuan, un incrementu di 85,6% annu à l'annu è un incrementu di 75,8% in u mese.

In Yiwu International Trade City, l'imprenditore indianu Hassan hè statu occupatu à gestisce u mercatu è à circà merchenzie in questi ghjorni.Attualmente, a so più grande preoccupazione hè se l'ordine di Natale precedente pò ancu esse speditu in settembre.

 

In una fabbrica in Yiwu, più di 100 travagliadori si precipitanu à fà un lottu di boli di Natale.Questu hè l'ordine ricevutu da a fabbrica in u ghjugnu.A quantità hè di 20 milioni, è serà speditu à i Stati Uniti à a fini d'aostu.

In più di a forza di u ligame di produzzione, a accelerazione di u ligame logisticu hè ancu cruciale.In u magazzinu di una fabbrica di produzzione di merchenzie di Natale, 52 cuntenituri di merchenzie seranu mandati in Francia, Germania, Italia, Australia, Singapore è altri lochi.Duranti stu periodu di tempu, per cuntrullà a produzzione è a spedizione, a fabbrica hà mandatu più di 50 persone per travaglià in dui turni, 24 ore à ghjornu.

Hè infurmatu chì per via di l'impattu di l'epidemie, per stabilizzà l'ordine è i clienti, diversi cummircianti, da una banda, acceleranu l'iterazione di i prudutti è aumentanu continuamente e categurie;da l'altra banda, migliurà u rendiment di u costu di i prudutti.In i prudutti di questu annu, ùn sò micca solu 5 yuan 100 cappelli di Natale, uni pochi di centesimi una bola di Natale, ma ancu uni pochi di centu yuan, migghiara di dollari di Santa Claus electric.


Tempu di Postu: Nov-03-2022