Cina prughjetta più misure per migliurà l'efficienza portu in u quadru RCEP

L'Amministrazione Generale di e Dogane travaglia nantu à una mansa di misure, cumprese l'accortamentu di u tempu generale di sdoganamentu di u portu per l'impurtazioni è l'esportazioni, per migliurà ulteriormente l'efficienza portu in u quadru di Partenariatu Economicu Integrale Regionale, hà dettu un anzianu ufficiale doganale.

Cù a pianificazione di u GAC in avanti è a preparazione per l'implementazione efficace di e disposizioni RCEP relative à a Dogana, l'amministrazione hà urganizatu un studiu comparativu nantu à a facilitazione di u cummerciu transfruntier in u quadru RCEP, è furnisce un supportu prufessiunale per a decisione per creà megliu un L'ambiente di l'affari portu orientatu à u mercatu, legalizatu è internaziunale, hà dettu Dang Yingjie, vicedirettore generale di l'Uffiziu Naziunale di Amministrazione Portu in u GAC.

In quantu à l'implementazione di cuncessioni tariffarie, l'ufficiale hà dettu chì u GAC si prepara à promulgà e misure RCEP per l'Amministrazione di l'Origine di Merchenzie Importate è Esportate è e Misuri Amministrative per l'Esportatori Appruvati, risolve e prucedure per l'applicazione di l'importazione preferenziale è visti d'esportazione sottu u quadru RCEP, è custruisce un sistema d'infurmazione di supportu per assicurà e comodità per l'imprese per fà dichjarazioni corrette è gode di i benefici dovuti.

In quantu à a prutezzione Doganale di i diritti di a pruprietà intellettuale, Dang hà dettu chì u GAC hà attivamente cumpiendu l'obligazioni stipulate da u RCEP, rinfurzà a cooperazione è a coordinazione cù l'altri autorità doganali di i membri RCEP, migliurà inseme u livellu di prutezzione di a pruprietà intellettuale in a regione. è mantene un ambiente cummerciale favurèvule.

U cummerciu esteru di a Cina cù l'altri 14 membri di u RCEP ammontava à 10,2 trilioni di yuan ($ 1,59 trilioni) l'annu passatu, chì rapprisentanu u 31,7 per centu di u cummerciu esteru tutale durante u listessu periodu, i dati di u GAC anu dimustratu.

Desideru di facilità megliu u cummerciu esteru di a Cina, u tempu di sbulicità generale per l'impurtazioni in tuttu u paese era di 37,12 ore in marzu di questu annu, mentre chì per l'esportazioni era di 1,67 ore.U tempu di liquidazione generale hè statu riduttu di più di 50 per centu per l'impurtazioni è l'esportazioni cumparatu cù 2017, secondu e statistiche doganali.

U cummerciu esteru di a Cina hà allargatu u so momentu di crescita durante i primi quattru mesi, cù u paese chì prumove cumplettamente i sforzi per coordinà a crescita di stu settore.U so cummerciu esteru hà sviluppatu 28,5 per centu annu à 11,62 trilioni di yuan in u periodu ghjennaghju-aprile, in crescita di 21,8 per centu annantu à u listessu periodu in 2019, l'ultimi dati doganali anu dimustratu.

Oltre à accurtà ulteriormente u tempu di sbarcu di u portu generale per e merci di u cummerciu esteru, Dang hà sottolineatu chì u guvernu sustenerà attivamente u sviluppu innovativu di i porti in i zoni interni, è darà sustegnu à a creazione di aeroporti di carichi in zoni interni cù cundizioni adatte o aumenterà l'apertura. di rotte internaziunali di passageri è di carichi in i porti esistenti, disse.

Cù sforzi cumuni di u GAC, parechji ministeri è cumissioni, i ducumenti regulatori chì devenu esse verificati in u prucessu d'importazione è di l'esportazione in i porti sò stati simplificati da 86 in 2018 à 41, calendu da 52.3 per centu à a data di questu annu.

Trà questi 41 tippi di ducumenti regulatori, cù l'eccezzioni di trè tippi chì ùn ponu micca esse trattati per Internet per via di circustanze speciali, i 38 tippi di documenti restanti ponu tutti esse dumandati è trattati in linea.

Un totale di 23 tippi di ducumenti ponu esse processati per mezu di u sistema di "finestra unica" in u cummerciu internaziunale.L'imprese ùn anu micca bisognu di presentà certificati di supervisione in copia stampata à a Dogana, postu chì a comparazione automatica è a verificazione sò fatte durante a sessione di sdoganamentu, disse.

Queste misure simplificàranu in modu efficace e prucedure di registrazione è di archiviazione di l'imprese, è offrenu aiutu puntuale à e cumpagnie, in particulare i picculi è e medie, per risolve i so prublemi in l'impurtazioni è l'esportazioni, hà dettu Sang Baichuan, prufissore di cummerciu esteru à l'Università di Cummerci Internaziunali. è ecunumia in Pechino.

Intesu à aumentà u sustegnu à l'imprese di u cummerciu esteru in u paese è à allevà i so prublemi, u guvernu l'annu passatu hà acceleratu u prucessu di cuncede l'autorizazione à i prudutti agriculi è l'impurtazioni alimentari, hà accurtatu u tempu per l'esame è l'appruvazioni di quarantena è hà permessu l'applicazioni chì rispondenu à i requisiti. per esse presentatu è appruvatu à u stessu tempu.


Tempu di post: 22-May-2021