"A Cina hà un appuntamentu": Yiwu International Small Commodities Capital decolla

      Salute à tutti, u famosu trenu China-Yiwu Express abbanduneghja u portu di Yiwu.Sutta a situazione epidemica, u China-Italy-Oriental Express hà dimustratu un momentu di forte crescita contru à a tendenza.

U famosu trenu China-Yiwu Express abbanduneghja u portu di Yiwu.Sutta a situazione epidemica, u China-Italy-Oriental Express hà dimustratu un momentu di forte crescita contru à a tendenza.

I camioni di container passanu per a dogana.Ci vole solu 10 minuti per un containeru per esse dichjaratu in anticipu per cumpiendu u sdoganamentu.

TMUSJXqH60LTrI_noop

U modu di cummercializazione di u mercatu hè di permette l'esportazione di decine di millaie di merchenzie da LCL, dichjarazione simplice è esenzione fiscale senza bigliettu.Dopu à u scoppiu di l'epidemie, Yiwu hà implementatu a "riforma di l'acquistu di u mercatu 2.0", cumminata cù i vantaghji di u cummerciu di l'acquistu di u mercatu, cum'è u duty-free senza bigliettu, superpusi i vantaghji di i canali di cummerciu è logistica, innuvatu u modu di esportazione di "mercatu". acquisti + e-commerce transfrontaliero ", è hà furnitu servizii d'esportazione LCL convenienti per ordini frammentati di e-commerce transfruntier.
U novu furmatu di u cummerciu esteru hà purtatu più comodità à i picculi commodities di Yiwu.Sicondu e statistiche di Yiwu Customs, u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di Yiwu in i primi ottu mesi hà righjuntu 306,64 miliardi di yuan, un 29,8% annu annu.Cume a Copa Mondiale di quist'annu hè sovrapposta cù a stagione di Natale, "Doppiu 11", "Venneru Negru" è altri punti di cunsumu, l'imprese accoglieranu opportunità di cummerciale in Novembre.Attualmente, l'ordini di Natale sò tornati à u livellu pre epidemicu.
Cuntrastu a crescita di a tendenza di a Cina, Italia, Europa, trenu regulare
Quandu si parla di Yiwu, ci vole à mintuvà u "Sino Italian Train European".Stu trenu di merci parte da Yiwu, passa per Kazakhstan, Russia, Bielorussia, Pulonia, Germania è Francia, è ghjunghje in Madrid, a capitale di Spagna.Hè 13052 chilometri di longu è hè l'arteria principale di u cummercializazione di i prudutti di Yiwu in u mondu.
Dopu a normalizazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u trasportu è u trasportu aereu sò affettati à varii gradi, è a spedizione internaziunale hè "difficile di truvà una scatula".In u risultatu, China Europe Express, chì hà un ciculu più cortu è una tarifa stabile di trasportu, porta più pressione.U Portu Ferroviario di Yiwu hà pressatu a chjave "avanzata veloce" per impegnà u trasferimentu di e fonti di merchenzie, per assicurà chì tutte e merchenzie devenu esse ricevute, trasportate è garantite, migliurà constantemente l'efficienza è a qualità di u funziunamentu di u trasportu di treni, è ghjucà u rolu di strategicu. canale.

I dati mostranu chì l'ecunumia di Yiwu hè stabile è migliurà, l'industria si sviluppa in modu stabile, è a vitalità di u mercatu hè rinfurzata.Yiwu, chì hà criatu miraculi è trasfurmatu a petra in oru, vola contru à u ventu di novu, è hè sempre megliu.

9980.jpg_wh300

 


Tempu di Postu: Nov-14-2022