Yiwu serà custruitu in un altru mercatu.

 A Famiglia Internaziunale di Yiwu vive in i quattru distretti di a cità

U locu di u mercatu di u quartu distrittu di Yiwu International Home City hè in u latu sudu di l'attuale mercatu di u terzu distrittu, chì hè cunnessu à a sala d'acqua di u mercatu in u terzu distrittu è cunnessu à u corridor.U primu à u quartu pianu di u mercatu sò l'area di cummerciale di u mercatu, cù una superficie di circa 10.000 metri quatratu, è parechji à ottu piani, per elli à stallà a stallazione, aghjunta, servizii di preparazione, etc. di u persunale.U pianu in u mercatu hè: 0 anni per vultà à elli.

I quattru distretti è u mercatu solu stabiliscenu u sistema cù prudutti d'alta gamma, è tuttu u disignu di u casu porta à u "pusizionamentu generale, imitandu u layout di u mercatu cumpletu di u centru cummerciale basatu annantu à marchi di materiali di custruzione di casa di alta qualità è cumplementatu da servizii di design di decorazione. , per creà a qualità di alta pusizioni è u disignu di supportu perfettu in u centru di u Zhejiang.Dopu a ricerca, e questioni pertinenti ligati à a porta di pre-registrazione di a selezzione aperta di i cummercianti in u quartu distrittu di Yiwu International Home City sò cunfirmati in seguitu.

1. Selezzione di i cummircianti cum'è oggetti

Impegnatu in l'affari o intende operare sanitarie, ardesia, piastrelle, pavimenti, lampade, porte è finestre, apparecchi intelligenti, intelligenza di tutta a casa, persunalizazione generale di a vita in casa è altre marche di l'industria di i materiali di casa è di custruzzione, a marca ùn hè micca entrata in l'attuale. Wu International Home City.

Crea un attellu di pianificatore è una cumpagnia di decorazione.

Nota: U pianu di u mercatu di quattru distretti hà una quantità di lochi cummirciali indipendenti, chì ponu esse direttamente cunnessi da u primu pianu à u quartu pianu, è ci sò applicazioni per entità di finanziamentu à grande scala in a cità internaziunale di furnimentu di casa cù bisogni di integrazione.

Siconda, a manera in quale l'affari sò selezziunati

d9d7ffa5e54942548803399ac63c6f87_noop

 

 

Dunque, hà e so razzi.

U cumentu: L'industria specifica di l'atterrissimu, u layout di l'industria è e misure di posizionamentu di selezzione di cummerciale seranu annunziate secondu e caratteristiche di pre-registrazione è altre caratteristiche.

3. Terminu di affittu è affittu

104f260ae9f2495fbec210f1a12c2098_noop

 

Affittu per u statutu di cummerciante

U mercatu di quattru zoni impone un prezzu di l'impositu di Jinji ogni annu: l'area di l'affari di l'industria di u mercatu determina temporaneamente a pruduzzione di un annu, chì hè determinata da paragunà cù u locu di u pianu di u mercante, u locu regiunale, etc. a creazione di un pianu publicu per a custruzzione di i maestri è a servitù ùn hè micca a gestione basica di u rendiment naziunale, è a guvernanza di un annu ùn hè micca determinata temporaneamente.A catering è altre razioni sò stabilite separatamente.

U periodu di affittu di a dinastia Shang

Horse Head si turna per affittu u campu per un periodu di cinque anni.L'affittu hè pagatu una volta à l'annu, prima pagatu è utilizatu dopu.A lucazione per u primu annu hè pagata una volta dopu a firmata di u posizionamentu, è a lucazione per ogni annu dopu hè pagata un mese in anticipu.

4. Pre-registrazione materia

 

L'infurmazione necessaria per mè per predice u mo nome

U corpu principale di l'affari di marca di legnu di materiali di custruzione è materiali viventi

Li (1) Registrate prima a forma di dichjarazione.

Hà preditu u so nome è u sistema è a licenza cummerciale di l'imperatore;

Li Yi hà mandatu una lettera à Sun Quan.

U sigillu ufficiale nantu à a porta hè assuciatu cù a marca.

infurmazione nantu à a selezzione di qualità, selezzione di mesoni, prudutti è pruprietà;

Se l'avete, ùn avete micca.

Vogliu creà un attellu di pianificatore è una cumpagnia di decorazione

Li (1) Registrate prima a forma di dichjarazione.

Hà preditu u so nome è u sistema è a licenza cummerciale di l'imperatore;

Venite cù qualsiasi strategia per aiutà Guan Yu, o scrive certi certificati,

U sigillu originale è di risturazione era necessariu per a presentazione di materiali à l'imperatore.Se a persona di pre-registru ùn pò micca andà à a scena, ellu o ella pò affidate à una altra persona per pre-registru in forma di mandatu scrittu, è u trustee furnisce à l'affidatore è una copia di u so certificatu.

Vi aghju infurmatu in anticipu di u depositu di nome

À u mumentu di a pre-registrazione, un accontu di 10 000 yuan hè necessariu per esse pagatu per mezu di documenti di scraping o trasferimentu bancariu, è dopu avè ottenutu u dirittu di utilizà u spaziu cummerciale, serà cunvertitu in un bonu di rendiment.Se u pre-applicante ùn hà micca ottenutu a qualificazione di ammissione, u depositu serà rimbursatu, è se u pre-applicante passa l'esame è emette u certificatu di qualificazione, u depositu ùn serà micca rimbursatu perchè ùn l'utiliza micca.

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022