A 28th China Yiwu International Small Commodities (Standard) Fair (in seguitu chjamata: Yiwu Fair) hè stata tenuta in Yiwu.

Aieri, a 28th China Yiwu International Small Commodities (Standard Expo) hè stata tenuta in Yiwu International Expo Center cù u tema di "novu puntu di partenza, novu mercatu è novu sviluppu".

In a Fiera di Yiwu, per esempiu, avete bisognu di cumprà candele profumate, palloncini è accessori per u divano.In altri lochi, avete bisognu di curriri à est è punente.In Yiwu Fair, hè a distanza trà Area A è Area B, è pudete marchjà in 2 minuti. In l'ultimi anni, a nova industria energetica di Yiwu hà sviluppatu rapidamente.A nova zona d'esposizione tematica di l'energia creata per a prima volta in a Fiera di Yiwu di quist'annu hà attrattu parechje imprese lucali in l'industria fotovoltaica per participà à a mostra, è fucalizza nantu à a visualizazione di prudutti novi d'alta precisione è speciali in u campu di a nova energia.

"Attualmente, i novi prudutti d'applicazioni di energia (energia solare) in u mercatu di Yiwu anu furmatu un certu gruppu cummerciale, è u numeru di entità cummerciale supera 600".A persona pertinente incaricata di a nova zona di mostra di l'energia di a Fiera di Yiwu hà introduttu chì u mercatu est di u sicondu distrittu di Yiwu International Trade City hè statu lanciatu prima.Cummercianti, prughjettanu di piglià a guida in a custruzzione di un novu mercatu di produtti energetichi, è più di 200 cumpagnie sò stallate.

Inoltre, l'area di mostra di a catena di fornitura di novu aghjuntu di a Fiera di Yiwu di quist'annu include imprese di serviziu di a catena di fornitura orientate à u cummerciu, principalmente impegnate in u disignu di selezzione di prudutti, l'acquistu centralizatu è a distribuzione;L'imprese di servizii di supply chain orientati à a logistica sò principalmente impegnate in linee speciali di logistica, cunsulidazione è distribuzione centralizzata;è Ci sò cumpagnii di serviziu di supply chain basati nantu à e piattaforme impegnati principarmenti in e plataforme digitale è in u cumplimentu di u cummerciu di a catena piena.

2022 hè u 40 anniversariu di a custruzzione di u mercatu di Yiwu, è a Fiera di Yiwu di quist'annu hà stallatu apposta una quantità di mostre tematiche cum'è u 40 anniversariu di a custruzzione di u mercatu di Yiwu.Sta cità custruita nantu à u mercatu passa per "quaranta anni senza cunfusione", "sentindu u pulsu" di a so propria direzzione di sviluppu futuru, sviluppendu iterativamente è custruisce un centru cummerciale digitale globale.

2022义博会|会展门

Attualmente, Yiwu hà custruitu un sistema di trasportu cumpletu mudernu chì integra autostrade, ferrovie, aviazione, ferrovie è rotte postali, furmendu una reta logistica à pocu costu è alta efficienza orientata à u mondu è chì copre a Cina.

A capacità di pruduzzione hè superposta nantu à a capacità logistica, cusì chì a "capitale mundiale di picculi commodities" attrae l'affari di parechji paesi per "andà à appuntamenti" ogni annu.

Diverse mostre grandi è chjuche cum'è China Yiwu International Small Commodity (Standard) Expo, China Yiwu International Forest Products Expo, Spring Festival Supplies Exhibition and Order Fair, è Christmas Products Exhibition and Order Fair sò tenuti lucale ogni annu per furnisce piattaforme di cumunicazione per i cummercianti. è cumpratori di parechji paesi.

Se ùn avete micca u tempu di vene à China Yiwu International Expo, pudete cuntattateci.Semu una cumpagnia di compra prufessiunale chì hè stata in affari per più di deci anni è furnisce u megliu serviziu one-stop.Pudemu cuntrollà tutti l'aspetti per i clienti è minimizzà l'impurtazioni da a Cina.Rischi di. Cum'è u vostru agente di Yiwu sourcing & export, significa chì avete un uffiziu in Yiwu / Cina, cusì vi pò risparmià tempu è costu.I nostri servizii ùn sò micca limitati solu in a cità di Yiwu, pudemu aiutà à fà affari in ogni altru locu di China. Ci piacerebbe esse u vostru cumpagnu onestu, ecunomicu, affidabile è à longu andà in Cina.Offriamu una traduttrice gratuita per a guida di u mercatu.Yiwu YUNIS IMP & EXP Co.,LTD hè a vostra megliu scelta!

 

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2022