U cummerciu esteru di a Cina cuntinueghja à mantene una crescita stabile

Sicondu i dati publicati da l'Amministrazione Generale di Dogana u 7 di nuvembre, in i primi 10 mesi di questu annu, u valore tutale di l'impurtazioni è l'esportazioni di u cummerciu esteru di u mo paese era di 34,62 trilioni di yuan, un aumentu annu di 9,5%, è u cummerciu esteru cuntinuò à uperà liscia.

Cù a crescita di u cummerciu esteru di a Cina chì hè cascata da u 8,3 per centu in settembre à u 6,9 per centu in uttrovi, i sperti anu dettu chì fattori esterni, cum'è a diminuzione di a dumanda di u cunsumu glubale è l'inflazione elevata, continuanu à pone sfide à l'imprese in casa in u quartu trimestre è l'annu dopu.

Intantu, l'alta basa di l'esportazione di l'annu passatu hè ancu un fattore per u ritmu di crescita di rallentamentu di questu annu, anu dettu l'esperti.

L'esportatori chinesi sò stati occupati à aghjurnà a so mistura di prudutti quist'annu, sustinutu da misure di sustegnu di u guvernu è novi formati di cummerciu esteru cum'è e-commerce transfruntier, malgradu u cunflittu russo-ucrainu è l'aumentu di i tassi d'interessu di i Stati Uniti.U cummerciu di l'esportazione di a Cina ùn hè più guidatu da i prudutti cù un pocu valore aghjuntu industriale.

L'esportazioni di a Cina sò state pisate da una lenta stagione di shopping di Natale, alta inflazione è tassi d'interessu elevati, è ancu una prospettiva ecunomica incerta in i mercati d'oltremare.Questi fattori anu sbulicatu severamente a fiducia di i cunsumatori in parechje parte di u mondu.


Tempu di Postu: Nov-08-2022